استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

10 برند برتر با لوگو بنفش

الهام واعظ | سه شنبه, ۲ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۰۴ ق.ظ | ۰ نظر

yahoo

یکی از مارک های جهانی است که به راحتی با رنگ بنفش قابل تشخیص است. یاهو بعنوان یک غول موتور جستجوی اینترنتی ، بعد از گوگل ، از رنگ بنفش برای برانگیختن احساسات قدرت ، جسارت و حتی کمی رمز و راز برای پاسخ به هیجان در استفاده از موتور  جستجوی آنلاین، استفاده می کند. سال گذشته یاهو لوگوی جدیدی را راه اندازی کرد اما به رنگ بنفش به عنوان رنگ مارک مورد علاقه خود وفادار ماند.

BenQ شرکتی است که مانیتورها ، پروژکتورها و سایر فناوری های صفحه نمایش را با کیفیت بالا را ارائه می دهد.  شکل غریب آرم سرگرم کننده است، در حالی که رنگ بنفش عنصر کیفیت و لوکس را به ارمغان می آورد.

 

LA Lakers یک تیم معروف بسکتبال در ایالات متحده است. آنها برای نشان دادن اعتماد به نفس و جسارت در تیم به رنگ های زرد و بنفش مشهور هستند.

 

FedEx یکی دیگر از سازمان های جهانی است که به مارک بنفش معروف است. هدف آنها تحویل ایمن بسته ها به موقع در سراسر جهان است. رنگ بنفش احساس لوکس بودن و احساسات را به ظاهر آنها می بخشد.

 

 

 

Hallmark شرکت معروف کارت هدیه، از حروف زرد به همراه زمینه بنفش برای کمک به مردم در ارتباط برند خود با احساسات نوستالژیک و تجمل استفاده می کند.

Cadbury به دلیل آب نبات های شکلاتی مجلل و تقریباً حسی شناخته شده است ، بنابراین کاملا منطقی است که رنگ بنفش رنگ اصلی مارک آن باشد.

ACF Fiorentina این تیم فوتبال حرفه ای موفق از توسکانی به دلیل رنگ تیمی بنفش اغلب "ویولا" نامیده می شود. این تیم ریشه در سلطنت دارد و رنگ بنفش نشان دهنده این تاریخچه است.

TacoBellبل به عنوان یک مکان فست فود جهانی که مخصوص وعده های غذایی مکزیکی است ، رنگ بنفش را برای کمک به برانگیختن احساس نوستالژی و حتی تجمل انتخاب کرد تا آن را از سایر مکان های فست فود متمایز کند.

 

 

Lady Speed Stick  خط دئودورانت زنانه ، از رنگ اسطوخودوس برای به تصویر کشیدن احساسات ، رمز و راز و همچنین قدرت برای زنان استفاده می کند.

Scentsy  شمع های با کیفیت بالا و رایحه های منحصر به فرد را ارائه می دهد. رنگ بنفش برای به تصویر کشیدن نام تجاری آنها به عنوان درجه یک ، مرموز ، منحصر به فرد و حتی احساساتی بسیار مناسب است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی