استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

گرافیک و ارتباط

الهام واعظ | شنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷ ب.ظ | ۰ نظر

اصلی ترین هدف گرافیک برقراری ارتباط و حل مشکل است.  یک گرافیک مناسب سبب می شود مخاطب حس بهتری نسبت به برند شما داشته و همچنین اعتماد بیشتری پیدا می کند.

بارها کارت ویزیت اشخاصی را دریافت کرده ایم که شماره تماس و آدرس به دلیل بزرگی و کوچکی بیش از حد، ناخوانا بوده اند. اندازه مناسب فونت و سهولت خوانایی بر روی کارت ویزیت، میتواند شروعی برای یک ارتباط دو طرفه باشد. هنگامی که نوشته ها در جای مناسب قرار گیرند و عکسها به درک موضوع کمک کنند، این ارتباط شکل خواهد گرفت. 

بر روی بسته بندی محصولات و اقلام تجاری و طراحیهایی که با قشر وسیعی از مردم ارتباط دارند، نوشته ها و عناصر میتواند تا جای ممکن ساده شوند تا بتوانند با اکثریت مردم ارتباط برقرار کنند. خوانایی لوگو و انتخاب فونت مناسب در اینجا تاثیر گذار است. همچنین متفاوت بودن با محصولات مشابه، در فروش بیشتر محصول مورد نظر کمک کننده است.

 

  • الهام واعظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی