گرافیک و ارتباط
اصلی ترین هدف گرافیک برقراری ارتباط و حل مشکل است. یک گرافیک مناسب سبب می شود مخاطب حس بهتری نسبت به برند شما داشته و همچنین اعتماد بیشتری پیدا می کند.
بارها کارت ویزیت اشخاصی را دریافت کرده ایم که شماره تماس و آدرس به دلیل بزرگی و کوچکی بیش از حد، ناخوانا بوده اند. اندازه مناسب فونت و سهولت خوانایی بر روی کارت ویزیت، میتواند شروعی برای یک ارتباط دو طرفه باشد. هنگامی که نوشته ها در جای مناسب قرار گیرند و عکسها به درک موضوع کمک کنند، این ارتباط شکل خواهد گرفت.
بر روی بسته بندی محصولات و اقلام تجاری و طراحیهایی که با قشر وسیعی از مردم ارتباط دارند، نوشته ها و عناصر میتواند تا جای ممکن ساده شوند تا بتوانند با اکثریت مردم ارتباط برقرار کنند. خوانایی لوگو و انتخاب فونت مناسب در اینجا تاثیر گذار است. همچنین متفاوت بودن با محصولات مشابه، در فروش بیشتر محصول مورد نظر کمک کننده است.
- ۰ نظر
- ۱۸ ارديبهشت ۰۰ ، ۱۲:۳۷