استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

امید

الهام واعظ | دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۲ ق.ظ | ۰ نظر

من همیشه از نگاه کردن به گنبد مساجد اصفهان، حسی از امید را داشتم. مخصوصا مسجد شیخ الطف اله. برای من انگیزه بخش و کمک کننده بوده. شاید دلیل آن رنگ خاص و آرامش بخش آن باشد.

تا به حال به این فکر کرده اید که چه رنگ هایی احساس خوشبختی در شما ایجاد می کنند؟ چه محیطی به شما احساس دلگرمی یا امید می دهد؟

امید به ما کمک می کند قبول کنیم با وجود این که به نظر نمیرسد، ولی تغییر اتفاق خواهد افتاد.

"امید ترکیبی از تعیین اهداف ، داشتن سرسختی و پشتکار برای پیگیری آنها و اعتقاد به توانایی های خود است" - برنه براون

تصور این که چه رنگهایی این احساس را به ما منتقل می کنند، سخت نیست. اگر چشمانمان را ببندیم، میتوانیم تصور کنیم. آبی دریا، گلهای زرد صحرایی و جنگلی بکر و سبز. یا شاید رنگ های روشن تر و جسورانه تر که در مرکز توجه قرار دارند، این حس را بیشتر منعکس کنند. همه این موارد میتواند صحیح باشد.

به نظر می رسد رنگ امید برای هر کسی متفاوت است. بینید چه رنگی به شما انگیزه و انرژی بیشتری می دهد و خود را با آن رنگ محصور کنید. یک شال گردن، کوسن مبل و حتی یک گلدان.  به طور هدفمند رنگ بیشتری به خانه ، دفتر یا کمد لباس خود اضافه کنید.

فضای شما پناهگاه شماست ، جایی که در آن لانه می کنید. این مکانی است که شما در آن تصور ، اشتیاق ، پیشرفت و رویا  ایجاد  می کنید.

 

 

 

  • الهام واعظ

رنگ

لوگو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی