استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

انتخاب رنگ لوگو

الهام واعظ | جمعه, ۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۷:۱۷ ب.ظ | ۰ نظر

هر چقدر هم که درباره رنگها، خصوصیات و مفهوم آنها اطلاع داشته باشیم، باز هم ممکن است در انتخاب یک رنگ مردد باشیم. انتخاب رنگ مناسب و سپس متمایز کردن آن برند از رقبا هدف نهایی طراح است. اگر در ابتدا بدون هیچ برنامه و تصویر درستی از برند به سمت کاتالوگ رنگها برویم، احتمال سردرگمی وجود دارد. داشتن یک بریف از لوگو و مطرح کردن یک سری سوالات درباره فعالیت و لحن برند در این گونه موارد میتواند تردیدها را از بین ببرد.

بعضی از مواقع کارفرما روی رنگ خاصی تاکید دارد که در نظر ما برای فعالیت آن مناسب نیست. در این مواقع میتوان از خاکستری و یا مشکی در کنار رنگ اصلی، برای انعطاف پذیری کمک گرفت. سایه های هر رنگ نیز در کنار رنگ اصلی میتواند به برقراری ارتباط با مخاطب کمک زیادی کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی