استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

چاپ سبز

الهام واعظ | سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۳۲ ق.ظ | ۰ نظر

درسته که رنگ به کسب و کار و محیط اطراف ما روحیه و خاص بودن را القا می کند ولی بعضی مواقع بهتره برای یک راه حل سبز تر را انتخاب کنیم.

بعضی مواقع بهتر است به جای استفاده از سربرگ ها و پاکت نامه های رنگی شرکت، گزینه چاپ خاکستری را انتخاب کنیم. نتیجه نهایی یک سند کاملا خوانا است که فقط در سایه های خاکستری و سیاه تولید شده است ، که برای بودجه شما و همچنین کره زمین بهتر است. اگر به دنبال یک کار بکر نیستید اما برای به اشتراک گذاشتن با همکاران خود به یک نسخه چاپی احتیاج دارید ، برای سندی با چاپ سبک تر (اما هنوز خوانا) ، حالت اقتصادی را انتخاب کنید.

البته در شرایط اقتصادی امروز، خواه و ناخواه شرکت ها و سازمان ها بیشتر به سمت استفاده از موارد چاپی کم هزینه هستند و چاپ تمام رنگی به اولویت آخر آنها تبدیل شده است. با این حال ، با اتخاذ برخی از این ایده ها و کمی تغییر در نحوه چاپ اسناد و مدارک ، می توانید آگاهانه از تاثیرمنفی بر محیط زیست و هزینه های چاپ اداری بکاهید.

  • الهام واعظ

برند

تبلیغات

چاپ

گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی