استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

رنگ در طراحی وب سایت

الهام واعظ | چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۰۶ ق.ظ | ۰ نظر

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی وب سایت برای موفقیت آنلاین شما بسیار مهم است. رنگ ها می توانند قدرتمندترین ابزار شما برای دریافت واکنش مخاطبان هدف شما باشند. می توانید از رنگ ها برای تحریک احساسات بازدیدکنندگان خود و یا پاسخگویی به دعوت به عمل در وب سایت خود استفاده کنید. رنگ به ما کمک می کند تا تصاویر را نسبت به تصاویر بی رنگ (سیاه و سفید) پردازش و ذخیره کنیم ، این می تواند به افزایش شناخت برند شما کمک کند. قضاوت می تواند ناخودآگاه بر اساس طرح های رنگی باشد، بنابراین پالت رنگ شما نباید با فلسفه برند شما مغایرت داشته باشد.

در استفاده از رنگهای زیاد دقت کنید ، رنگهای زیاد می توانند با هم رقابت کنند و باعث خستگی چشم شوند و مشتریان شما را تحت فشار قرار دهند. برای کاهش خطر ، رنگهای آزمایشی جدید را به مقدار کم معرفی کنید.

مراحل انتخاب رنگ در طراحی وب سایت:

1- با رنگی شروع کنید که در آرم برند خود دارید و سپس رنگهای جدید را اضافه کنید.

2- رنگ های انتخاب شده باید نمایانگر احساساتی باشند که برند شما قصد انتقال آنها را دارد.

3- در مورد هارمونی رنگ فکر کنید ، معمولاً هنگام تصمیم گیری در مورد یک پالت رنگی با رنگ غالب شروع کنید و سپس بقیه رنگها را اضافه کنید. رنگ های تیره ابتدا دیده می شوند و وزن بصری بیشتری دارند و چشم پس از آن به سمت رنگهای روشن باز می گردد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی