استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

لزوم استفاده از پالت رنگ برای اینستاگرام

الهام واعظ | يكشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۹، ۰۱:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

اگر چه ممکن است گاهی ما حتی متوجه این موضوع نشویم ولی معمولا اغلب صفحه های پر بازدید اینستاگرام به یک گروه خاص از رنگ ها وفادار هستند. گاهی نیز از ترکیب چند رنگ برای ایجاد یک روحیه واحد استفاده شده است. استفاده از یک پالت خاص رنگ به روشهایی مختلفی انجام می گیرد. در بعضی مواقع در کنار عکسها از این رنگها کمک گرفته می شود و یا در جزئیات داخلی عکسها، یک گروه خاص رنگ بیشتر دیده می شود.

استفاده کردن از یک گروه خاص از رنگ در صفحات اجتماعی، حتی اگر در نگاه اول متوجه آن نشوید و چندان نیز محسوس نباشد ولی یک مزیت به شمار می آید. زیرا وب سایت و اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی را به یکدیگر متصل می کند و هنگامی که افراد از وب سایت به اینستاگرام و بالعکس منتقل می شوند، می دانند که در جای درست قرار گرفته اند.علاوه بر این استفاده از یک گروه رنگی خاص به شما در انتقال پیام هایی که در نظر دارید کمک شایانی خواهد کرد.

انتخاب رنگ:

1-بهترین روش برای انتخاب رنگ، استفاده از گزینه های در دسترس است. از رنگ لوگو خود استفاده کنید. قطعا زمانی را صرف انتخاب رنگ کرده اید و این طبیعی است که از آن در پالت رنگ اینستاگرام استفاده کنید.

2-از چرخه رنگ کمک بگیرید. طراحان حرفه ای نیز برای انتخاب رنگ، به آن متکی هستند.

3- به دنبال استفاده از تمام رنگهای اصلی نباشید. اگر به دنبال تنوع هستید، از سایه های هر رنگ استفاده کنید. می توانید رنگ اصلی را با مشکی، سفید و خاکستری ترکیب نمایید تا به سایه های متنوعی دست پیدا کنید. به این ترتیب سایه های مختلفی از یک خانواده رنگی خواهید داشت.

4- اگر رنگ خاصی در نظر ندارید، از رنگهایی کمک بگیرید که بیشتر اوقات در اطراف شما هستند و یا آن رنگ را دوست دارید.

5- اگر نمی خواهید از رنگ ها در همه عکس های خود استفاده کنید. فقط می توانید رنگ ها را در بعضی از عکس های خود اینجا و آنجا اضافه کنید. این باعث می شود یک رنگ در کل صفحه شما جریان پیدا کند.

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی