استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

تنوع رنگ در چاپ دیجیتال

الهام واعظ | سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۹، ۰۳:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

 

رنگ یک روش فوری را برای انتقال معنی و پیام بدون کلمات ارائه می دهد. یک تصویر واحد اطلاعات زیادی را در مدت زمان بسیار کوتاهی ارائه می دهد زیرا ما یک تصویر را یکباره درک می کنیم، در حالی که پردازش اطلاعات مشابه برای خواندن یا شنیدن معمولاً بیشتر طول می کشد. بنابراین در دنیای امروز استفاده از آن میتواند به موفقیت برند و کسب و کار کمک کند.

با ورود چاپ افست و دیجیتال به بازار و سهولت استفاده از این امکان، کارهای چاپی تنوع و رنگ بیشتری پیدا کردند. ولی بدون دانستن اصول چاپ و مخاطب پذیری و اینکه چگونه برای مخاطب ایجاد انگیزه کنیم، این تنوع کارایی چندانی نخواهد داشت.

استفاده نادرست از یک رنگ موجب انتقال پیامی اشتباه خواهد بود. و انتخاب رنگها نیز به صرف زیبایی و یا سلیقه به نتیجه درستی منجر نمی شود. بهتر از قبل از استفاده از این تنوع رنگی در چاپ،  پیام مورد نظر و مخاطب آن را در نظر بگیریم تا از هدر رفت هزینه و زمان جلوگیری نماییم.

  • الهام واعظ

رنگ

گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی