استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

رنگ مناسب کارت ویزیت

الهام واعظ | شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷ ق.ظ | ۰ نظر

چه چیزی را در یک کارت ویزیت در نگاه اول می بینید؟ قبل از خواندن نوشته ها، رنگ کارت ویزیت و طراحی آن  به چشم می آید. رنگ ها بر احساسات ما تاثیرگذار هستند و این موضوع سبب می شود با انتخاب درست رنگ برای کارت ویزیت خود، علاوه بر جنبه زیبایی بتوانید کسب و کار خود را نیز معرفی کنید و در عین حال متفاوت از بقیه دیده شوید.

مراحل انتخاب رنگ مناسب برای کارت ویزیت:

1- رنگ لوگو

از رنگ آرم خود می توانید کمک بگیرید. رنگ آرم خود را به عنوان رنگ اصلی انتخاب و از رنگهای مکمل و متضاد آن برای طراحی استفاده کنید. رنگ آرم شما گویای کسب و کار شماست و استفاده از ان در روی کارت ویزیت نتیجه مثبتی برای ارتباط با مخاطب دارد.

2-  تئوری رنگ 

از تئوری رنگ و چرخه رنگ کمک بگیرید. که شامل انتخاب هایی نظیر رنگ های مشابه، رنگ های متضاد، رنگهای مکمل و انتخاب حالت سه گانه رنگ است.

3- روانشناسی رنگ

انتخاب رنگ شما باید با نوع فعالیتی که انجام می دهید هماهنگ باشد. به عنوان مثال رنگهای جسورانه و شاد مناسب کسب و کار شما هستند و یا رنگهایی که اطمینان بخش و آرام هستند؟ این به شما کمک می کند تا به طور طبیعی نوع مشتری خاص خود را جذب کنید. 

4-نوع کاغذ

اگر از کاغذ های براق استفاده می کنید، رنگ های تیره در سطح زمینه مانند مشکی و یا سورمه می توانند حالت بازتابنده داشته باشند و خوانایی کار با  مشکل مواجه شود. و یا کاغذ هایی مانند کتان درصد زیادی از رنگ را جذب میکنند و رنگها حالت کدر به خود می گیرند.

 

5- تنوع

در دو یا سه رنگ متوقف شوید، هر چیزی بیش از حد باعث حواس پرتی می شود.

  • الهام واعظ

رنگ

گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی