رنگ و احساس
الهام واعظ |
دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۹، ۰۴:۲۰ ب.ظ |
۱ نظر
رنگها بر احساسات ما تاثیر می گذارند. میتوان با استفاده از یک یا دو رنگ بر روی کارت ویزیت و ساک خرید احساسی از خاص بودن و اعتماد به نفس را به مراجعه کننده انتقال داد. در مواردی نیاز دارید با مخاطب خود آزادانه تر و با انعطاف بیشتری ارتباط داشته باشید. مثل زمانی که در نمایشگاه حضور دارید و یا صرفا به دنبال این باشید که احساس خوبی به مخاطب منتقل کنید. در اینگونه موارد میتوان با توجه به مکان و نوع ارتباط رنگهایی متفاوت از لوگو را برای ارتباط با مخاطب خود انتخاب کنید.
در اینگونه موارد در انتخاب رنگ آزاد هستید. رنگ هایی که با سه رنگ سفید، مشکی و یا رنگ خاکستری مخلوط می شوند، احساس خاص بودن را بیشتر منتقل می کنند. زیرا در طبیعت و محیط اطراف ما کمتر دیده می شوند. بنابراین پیام را نیز دیرتر منتقل می کنند.