ارتباط، طراحی و فروش
الهام واعظ |
چهارشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۰۴ ب.ظ |
۰ نظر
در بسیاری از مواقع شیفته ظاهر لوکس محصولات غربی می شویم ولی تا چه مقدار در مورد داستان طراحی این محصولات اطلاعات داریم. خلاقیت و نوآوری در طراحی اقلام چاپی حائز اهمیت است، ولی اولین قدم کارایی و برقراری ارتباط با مخاطب می باشد که می تواند به فروش منجر شود.
گفتگو با سفارش دهنده و آگاهی از خواسته ها و تمایلات او، به عنوان شخصی که بیشترین اطلاعات را در مورد کسب و کار خود دارد می تواند در انتخاب متریال مناسب طراحی راه گشا باشد.
همچنین شناخت بازار هدف و تاثیر گرفتن از آن، موجب تاثیری گزاری بیشتر بر همان بازار هدف خواهد شد.