استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

فضای خالی روی کارت ویزیت

الهام واعظ | چهارشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

 

فضای خالی روی کارت ویزیت به ما کمک می کند تا بتوانیم به مطالب نظم دهیم. زمینه کار میتواند سفید و یا رنگی باشد. اگر زمینه رنگی را انتخاب میکنید از رنگهای یکدست استفاده کنید ولی اگر زمینه شما طرح و عکس خاصی را نیز شامل می شود مطالب روی آن را به حداقل برسانید.  هر عنصر باید منطقه ای داشته باشد که مربوط به خودش باشد. این کار سبب میشود مطالب بهتر دیده و خوانده شوند. اگر روی کارت شما خیلی شلوغ باشد و مطالب را اولویت بندی نکرده باشید مخاطب در دریافت آنها به مشکل بر خواهد خورد. به عناصر روی طرح به شکل سلسله مراتب نظم دهید و از مهمترین مطالب شروع کنید. شاید مجبور شوید از یک سری از اطلاعات صرف نظر کنید. شاید به نظر طرح ساده ای بیاید ولی اکثرا طرح های جدید، منظم و تمیزتر را می پسندند.

در بسیاری مواقع فضای جلو کارت برای نمایش لوگو و یا عکسی و تصویری است که میخواهید به نمایش بگذارید، بنابراین می شود از فضای پشت کارت ویزیت نیز استفاده کرد. گاهی نیز شما به یک طرح عمودی به جای افقی نیاز خواهید داشت تا بتوانید چیدمان بهتری داشته باشید. 

 

  • الهام واعظ

رنگ

طرح

گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی