استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

بسته بندی بستنی

الهام واعظ | دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۹:۲۸ ق.ظ | ۰ نظر

همه ما این را می دانیم که نمی توانیم با پول خوشبختی بخریم. شاید در مکان لوکس و سفرهای لوکس باشیم، ولی در نهایت باید حال دِل ما خوب باشد. توصیه شرکت بستنی NICE این است که اگر قادر به خرید خوشبختی نیستیم دست کم بستنی بخریم. که تقریبا همان احساس را خواهد دارد.

 

 

 

شرکت NICE یک شرکت تولید کننده بستنی است و بیش از 20 سال سابقه فعالیت دارد. انها شروع به تغییر دادن طرح روی بسته بندی های خود کردند. طرحهای موج دار لوگو این امکان را برای بستنی فراهم کرد تا هم جوان بودن را نشان دهد و هم لطافت را. همچنین انحنای خطوط لوگو یادآور قاشق های چوبی بستنی است.در کل هدف طراحی جدید بسته بندی  NICE این بود که بامزه و شوخ طبع باشد. برای بسیاری از افراد خوردن بستنی با شادی و یادآوری خاطرات کودکی همراه است. رنگهای استفاده شده در این بستنی نیز، حالت نوستالژیک دارد و به نوعی یادآور خاطرات دوران کودکی است.

بسته بندی جدید، حالتی عجیب و سرگرم کننده دارد، ولی در نهایت احساس کلاسیک بودن و قدیمی بودن شرکت NICE را تداعی می کند.

 

 

  • الهام واعظ

برند

رنگ

گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی