استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

استودیو مسیر

گرافیک، چاپ، طراحی، تبلیغات

نحوه ارائه لوگو به مشتری

الهام واعظ | سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۹، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

1-اطمینان حاصل کنید که طراحی پایان یافته است.

تمام جوانب را بسنجید. حالتها و رنگهای مورد نظر را زیر سوال ببرید و دوباره امتحان کنید. جایی برای شک باقی نگذارید.

 

2-با وسوسه ارائه تعداد زیاد طراحی مقابله کنید.

حداکثر 3الی 5 طرح نهایی را برای کارفرما ارسال کنید. تعداد بالای کار سبب سردرگمی می شود و منجر به انتخاب های نامناسب می شود.

 

3- ارائه بریف همراه با طرح

این تفکر که لوگوی شما به تنهایی میتواند کارفرما را قانع کند، را کنار بگذارید. متن کوتاهی در مورد لوگو و ماهیت آن تهیه کنید. توضیح دهید که این طرح چگونه مشکلات آنها را حل میکند و یا چرا جذاب است. درست است که در ابتدای کار قرارداد بسته اید ولی شما هنوز لوگوی خود را نفروخته اید.

 

4- نحوه ارائه کار مهم است.

از موکاپ های مرتبط با کار برای ارائه استفاده کنید تا لوگو را در حالتهای مختلف و کاربردی آن نشان دهد. البته از موکاپ های مرتبط با لوگو استفاده کنید.

 

5- مراحل شکل گیری لوگو را نشان دهید.

سیر تکامل لوگو را نشان دهید. اینکه چگونه ایده ها با یکدیگر ترکیب شده اند و به شکل فعلی رسیده اند.

 

 

 

  • الهام واعظ

رنگ

چاپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی