نحوه ارائه لوگو به مشتری
1-اطمینان حاصل کنید که طراحی پایان یافته است.
تمام جوانب را بسنجید. حالتها و رنگهای مورد نظر را زیر سوال ببرید و دوباره امتحان کنید. جایی برای شک باقی نگذارید.
2-با وسوسه ارائه تعداد زیاد طراحی مقابله کنید.
حداکثر 3الی 5 طرح نهایی را برای کارفرما ارسال کنید. تعداد بالای کار سبب سردرگمی می شود و منجر به انتخاب های نامناسب می شود.
3- ارائه بریف همراه با طرح
این تفکر که لوگوی شما به تنهایی میتواند کارفرما را قانع کند، را کنار بگذارید. متن کوتاهی در مورد لوگو و ماهیت آن تهیه کنید. توضیح دهید که این طرح چگونه مشکلات آنها را حل میکند و یا چرا جذاب است. درست است که در ابتدای کار قرارداد بسته اید ولی شما هنوز لوگوی خود را نفروخته اید.
4- نحوه ارائه کار مهم است.
از موکاپ های مرتبط با کار برای ارائه استفاده کنید تا لوگو را در حالتهای مختلف و کاربردی آن نشان دهد. البته از موکاپ های مرتبط با لوگو استفاده کنید.
5- مراحل شکل گیری لوگو را نشان دهید.
سیر تکامل لوگو را نشان دهید. اینکه چگونه ایده ها با یکدیگر ترکیب شده اند و به شکل فعلی رسیده اند.